Biznes potrzebuje spotkań, rozmów i wymiany myśli! KONIN BUSINESS MEETING 2022

Jeszcze nie odtrąbiono zakończenia pandemii koronawirusa, a pewien moskiewski tyran wysłał swych siepaczy by mordowali naszych sąsiadów na wschodzie Europy destabilizując światową gospodarkę, mamy szalejącą inflację i galopujące ceny surowców i żywności, jak w tym wszystkim mają się odnaleźć przedsiębiorcy, czy lepiej zamknąć biznes i przeczekać chude lata czy próbować zmierzyć się z przeciwnościami i rozwijać swoją firmę – z tymi i wieloma innymi kluczowymi pytaniami zmierzyli się uczestnicy KONIN BUSINESS MEETING 2022  zorganizowanym przez Konińską Izbę Gospodarczą i Akademię Nauk Stosowanych w Koninie w dniu 7 kwietnia w Centrum Wykładowo-Dydaktyczym przy ulicy ks. J. Popiełuszki 4.

Tegoroczna edycja skupiła się na realnych problemach i pytaniach lokalnych przedsiębiorców w trudnych czasach globalnej niepewności. Celem konferencji było ułatwienie podejmowania decyzji w taki sposób, by potencjalne zagrożenia wynikające z sytuacji, stały się realną szansą na sukces. Kwestie te są niezwykle ważne w regionie Wielkopolski Wschodniej, która stoi przed wyzwaniami transformacji energetycznej oraz widocznych zmian demograficznych.

Podczas trwania konferencji Paweł Adamów – zastępca Prezydenta Miasta Konina dokonał prezentacji marki Wielkopolska Dolina Energii i wręczył statuetki „Lider promocji marki: Wielkopolska Dolina Energii”, odbywały się ciekawe panele dyskusyjne podczas których przedstawiciele biznesu, samorządu rozmawiali o Koninie, subregionie konińskim, zagrożeniach, szansach związanych ze znakomitym położeniem, ułatwieniach dla biznesu.

Zorganizowano także bardzo ciekawe sesje warsztatowe związane z wejściem na rynki zagraniczne, głosem przedsiębiorców w sprawie przyszłości Wielkopolski Wschodniej oraz sposobami promocji firmy w nowoczesnych mediach i zagrożeniami dla wizerunku firmy, w tych ostatnich warsztatach miałem przyjemność uczestniczyć. Szkoda, że trzeba było wybierać z jednych z trzech warsztatów, ale widząc ogromne zainteresowanie przedsiębiorców uczestniczących w wydarzeniu warto rozważyć, czy to ciekawe wydarzenie nie powinno trwać przynajmniej dwa dni.

Jako osoba związana z marketingiem i promocją od 25 lat uczestniczyłem w wielu imprezach tego typu w Warszawie, Wrocławiu czy Łodzi i śmiało z ręką na sercu mogę stwierdzić, że nie mamy się czego wstydzić, impreza została zorganizowana na wysokim poziomie i śmiało mogę ją zaliczyć do jednej z ciekawszych w jakich miałem sposobność uczestniczyć, pomimo, że trwała od godziny 9.00-17.00 nie czułem się znużony i znudzony i chętnie przyjmowałem kolejne ciekawe informacje jak pozostali uczestnicy wydarzenia.

Jedno jest pewne ludzie związani z biznesem powinni się spotykać, rozmawiać i wymieniać myśli, co jak pokazała ta konferencja czynili z dużą przyjemnością!

Udostępnij na: